بـــحــــر الأحـــــــــزان
أنت غير مسجل بالمنتدى يمكنك بالتسجيل معنا بمنتدى بحر الإحزان www.yoo8.yoo7.com وبإمكانك يجب عليك تفعيل التسجيل بعد السسجيل عند ارسالة رسالة ليك عبر البريد الإلكتروني واي واحد عندو مشكلة نفسية يكتبها إلينا وانحنو مستعدين جدا جدا
أنت غير مسجل بالمنتدى يمكنك بالتسجيل معنا بمنتدى بحر الإحزان www.yoo8.yoo7.com وبإمكانك يجب عليك تفعيل التسجيل بعد السسجيل عند ارسالة رسالة ليك عبر البريد الإلكتروني واي واحد عندو مشكلة نفسية يكتبها إلينا وانحنو مستعدين جدا جدا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لحل المشاكل العاطفية و النفسية لحل مشاكل الشباب مخنوق مدايق بحب ومش قادر اسيب حبيبتي كلو إلو حل لا تخاف إدخل وابشر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشكلة روح

كاتب الموضوعرسالة
حمودة
Admin
Admin
حمودة

ذكر عدد الرسائل : 1049
البلد : فلسطين
الوضيفة : عاطل
إحترامك للمدير وقوانين المنتدى : مشكلة روح 111

مشكلة روح Empty
مُساهمةموضوع: مشكلة روح   مشكلة روح Emptyالسبت يناير 26, 2008 7:35 pm

مشكلة روح 6114f92b2d

بسم الله الرحمن الرحيم
انا مش عارف منين ابدا ومنين اكلم بس انا شايف انها مشكلة ملهاش حل انا اول متولدت عرفت بنت جميلة قوى دخلت معايا كل سنة دراسية حبيتها وحبيتنى بخلاص وكان حب لله قبل حبنا لبعض وخطبتها وبعد مخطبتها فؤجت انى اخوها رفض موضوع الخطوبة وحصلت مشكلة بسبب اخوها انو زعق لى امى وانا وحيد امى مقبلتش بى الوضوع زعقت معاة شدينا قوى وحصل مشاكل كبيرة وصلت لدرجة النيابة والمحاكم
فسخت الخطوبة وفكرت فى حلين اول انتى انتحر وطلع غلط لانى كدة هموت كافر ولما فقت من الى انا فى اكلمت مع اخوها رجع وقالى انت متنفعش تبقى نسيبى لانى وجودك زى عدمو قلت مفيش غير انى انعزل عن البشرية كلها حتى النت اعزل عنو ودة الى بفكر فى
تقبلو تحياتى
https://yoo8.yoo7.com

مشكلة روح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-